Kanal 7 Tatlı Bela Avinash Sachdev (Shlok) Kimdir Resimleri Sevgilisi

 Tatlı Bela Shlok Gerçek Adı

1Kanal 7 ekranlarının yeni dizisi Tatlı Bela’nın oyuncu kadrosunu yakından tanımaya devam ediyoruz. Kanal 7 ekranlarında Hindistan’ın Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon Ek Baar Phir  isimli dizisinin Türkçe Dubloaj versiyonu olarak yayınlanacak Tatlı Bela dizisinin erkek başrol oyuncusu Bela Avinash Sachdev’dir.

Bela Avinash Sachdev Tatlı Bela dizisinde Shlok karakterine hayat veren isimdir. Karısı ile istemeden evlenen ve onu evlense dahi sevemeyen aksi ama karizmatik karkater olan Shlok karkaterine hayat veren Avinash Sachdev dünyaca ünlü bir oyuncudur. Peki  Avinash Sachdev Kimdir? İşte detaylar

Avinash Sachdev Kimdir?

1986 yılında Hindistan’da doğan  Avinash Sachdev  30 yaşındadır. Hisdistan’ın Kıvanç TATLITUĞ’u olarak adlandırabileceğimiz  Avinash Sachdev 2004 yılında Hindistan’ın en iyi modeli seçilmiştir. 

1.91 boyunda ve 85 kg olan Avinash Sachdev fiziği ile de dikkat çekmektedir. 2004 yılına Hatim dizisi ile ilk defa izleyici karşısına çıkmıştır. Son olarak ise 2016 yılında Balika Vadhu dizisinde rol almaktadır.

Avinash Sachdev  instagram adresi için Tıklayınız

Kanal 7 Tatlı Bela Dizisi Oyuncu Kadrosu ve Karakteri için tıklayınız

Avinash Sachdev Sevgilisi Eşi

Avinash Sachdev’in eşi Shalmalee Desai’dir İki aşık 2015 yılında evlenmiştir.

Avinash Sachdev Fotoğrafları Resimleri

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: , , , ,
Eklenme Tarihi: 18 Eylül 2016

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Kanal 7 Tatlı Bela Avinash Sachdev (Shlok) Kimdir Resimleri Sevgilisi (46 Yorum)

  1. Tatli bela yorumcu dizi xagginda olan yorumun gozelder amma sachdev xagginda yorum yapmayasan sachdev sedece men sevebilerem sen yox! Amma duzdur gozel dizidir. Bele dedigime girilmayasan xosbaht ol!

    • Heeey heeey sen kim oluyosun yaaa sachdev sadece benim tamammi o benim beyaz atli esmer prensim sana noluyo!
      Asil sen sevemezsin sachdev tamammi!
      Bi daha onun hakkinda sakin boyle yorum yapma!
      Duzdur demissin
      Duzdur sachdev sedece menimdir!
      O menim ozumdedir!
      Onu ozumde men saqlaram!
      Sen usaqlarini topla cegil get!
      Mamana atana uzulurem!
      Ozleri hec yaxsi degildir kesin!
      Yaaa vordunmu azeri bi bilgim var al bakalim!
      Sachdev kiminmis!
      Tabikide benim!
      Sen kim oluyosunyaaa!
      Sen kim!!

      • Kızım avinash sachdev sadece eşiirdir siz kimsinizki bir bayanın nikahli eşine göz koyuyorsunuz

  2. Yalanya dizide boyle bishey olmuyo severek evlenme teklifini veriyooo. Nefret yada sevgisiz evlenmiyolar.

  3. Yakishikliliginaaa bakyaaa bidee coook uchunju videoda yakishikli gorunuyooo. Amaaa o benim an dje hyonmun yerini tutamaz tabi. Avi Eylul aynurunki galba. Avi diyorum amaa Sultan degil shlok. Bunun icinde tartishma cikmasin. UYARIYORUM. Buyuk harflarle

    • Kiz evet o benimki! Ama kirildim sana mahri demek sen beni kavgaci biri olarak goruyosun! Hay allahim yaaa! Gercekten cok kirildim!
      Ve mahri soyliuim ben hicbir tartismami gereksiz yere yapmadim! Mademki boule dusunuyosun diger yorumlarindan birinde arkadasim yazmasaydin yada simdide cevap yazmasaydin! Allah allah!
      Sakin simdide bunu kavga olarak algilama!
      Bi dqhada bilip bilmeden konusma!
      Bana da yorum falan yazma! Ve bende buyuk harflerle soyluyorum SANANE BENİM TARTİSMALARİMDAN BU TORUMUMUDA KAVGA OLARAK ALGİLAYİP ASABİMİ BOZMA KAVGA.İCİNDE KASİNMA ya kizim sen bence bu yorumu bilerek yaptin sana benden baska iyi yorum yazan tek tuk en cok guzel yorumu sadece ben yaziyorum bana daha cok cevap yazsinlar kafasinda yasayip kavga icin ugrasma!
      Senin iyj biri oldugunu sanirdim ama sen boyle yapmacik bir insanmiydin!!
      Veee tekrarliyorum “buyuk harflerle” BUNU SAKİN KAVGA OLARAK ALGİLAMA BENDE SENİ “UYARİYORUMMM”!

  4. Çok beğeniyorum Avinash Sachdev’i severek izliyorum kendisini inşallah bir gün onu gerçekte görmek nasip olur

  5. Onlar artık birbirlerini sevsinler hep beraber olsunlar bu bölümde ise astaya oyun oynuyor slog bunu yapmasin eglencesi kalmiyor

  6. bu slock a cok fazla ana avrat kufur ediyom musliman degil kul hakkina girmiyorum .istedigim gibi sayip sovuyom gelmisi gecmisini serefini haysiyetini

  7. YAAA BIRAKIN BU ISLERİ O BENİM SAKIN Ona ılanı ask etmeyın hepınızın agzınıza… benım olacak

  8. Aastha ve shlok. Birbirlerine. Çok yakışıyorlar süper siniz. Böyle devam etsin aşkınız. Gerçek. Dünyada da sadece beğendiğim için. Öyle. Söyledim. Shlok beyin. güzel eşi. Kırılmasın. Bana

  9. Silok seniseviyorumkeskeburdaolsanseniseverdimdoyadoyamabizimyerimizekarinsevercokiyibiroyuncusunsenicooooookkkkkkkksseviyombidesanvekarinamutluluklardilerimcanim

  10. Silokseniccoooooooookkkkkkkkkkseviyorumkeskeburdaolsaydinsanasarilirdimdoyadoyaseverdimamakarinsarilirherimeartikcanimsenlekarinamutluluklarfilerimbiromurbirlikteolursunuzcanimkarinaselamsoyleba sachdevcocugunuzoluncabenimadimikoyricaediyom

  11. Slog seiner karakterien ist beste seni sevoyorum o karin Carla dünyada infantil cirkin nor kadin Saga yoktur Allah asking bosan

  12. Allah sevdiğine bağışlasın herkesin mahremi kendine ben onu abi niyetine görüyorum ona hayran olanlar sizde anlasanız iyi olur bence , çünki kendinize yazık ediyorsunuz o adam sadece bir taneden oluşmaktadır. Hepinize yetecek kadar yok iyi düşünün sizde anlarsınız

  13. Daha kaliteli diziler yapmalısınız tatlı bela sızısının kalıtesı çok dusuk ben sadece sıkıl ve asta için izliyorum Şılok çoook yakışıklı daha yiyi sinema film de oynaya bilir