Deli Divane Dizisinden Sonra Hangi Hint Dizisi Yayınlanacak

Deli Divane Dizisinden Sonra Hangi Dizi Başlayacak?

İşte Kanal 7’nin 2016 2017 yeni sezonunda yayınlanacak dizilerin tam listesi

Tatlı Bela – Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon Ek Baar Phir (IPKKNDEB)

tatli-bela-dizisi-kanal-7
İki Yabancı – Saraswatichandra

iki-yabanci-kanal-7
Zor Sevda – Qubool Hai

zor-sevda-dizisi-kanal-7
Ah Kalbim – Kum Kum Bhayya

ah-kalbim-dizisi-kanal-7

Kanal 7 2016 2017 Yeni Sezon Dizileri

Bride of the Century kanal 7Kanal 7 ekranları Hint dizilerini bir bir ekranlara getirmeye devam ediyor. Bir Garip Aşk, Sensiz Olmaz ve Benimsin dizisi gibi bir çok Hint dizisini ekranlara getiren Kanal 7 son tercihini Deli Divane dizisi üzerine kullandı. Peki Deli Divane’den sonra hangi Hint dizisi ekranlarımıza gelecek.

Bu konuda tabi ki net bir açıklama yok; ancak Deli Divane dizisinin final tarihi mayıs ayını bulacak; çünkü Deli Divane dizisi bu zamana kadar ekranlara gelen Hint dizilerinin en uzunu olacak.

Deli Divane dizisi 185 bölüm süreğinden Yalancı Bahar dizisi daha erken final yapmış olacak. Bu nedenle de Kanal 7’nin elinde bir adet Hint dizisi kaldı. Bu ismi açıklanmayan dizi büyük ihtimal ile Yalancı Bahar dizisinin ardından ekranlara getirilecek. Eğer Kanal 7 yeni Hint dizileri ile anlaşma yapmazsa temmuz 2016 da satın aldığı Kore dizilerine geçecek.Hyde, Jekyll and Me kanal 7

Çok büyük ihtimal ile Deli Divane dizisinin ardından Kore dizileri Kanal 7 ekranlarında olacak. Kanal 7 mayıs ayından itibaren artık Hint dizileri kanalı değil Kore dizileri kanalı olacak.

Bizde Kanal 7’nin Kore dizileri işine girmesinden mutlu olduk zira Kore dizileri biraz daha bize yakın ve kaliteli

Kanal 7’de ekranlara gelebilecek uzun soluklu Kore dizileri

Hyde, Jekyll and Me

Bride of the Century

Blood

kanal 7 kore dizisi

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: , , , ,
Eklenme Tarihi: 5 Ağustos 2016

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Deli Divane Dizisinden Sonra Hangi Hint Dizisi Yayınlanacak (137 Yorum)

  1. bir garip aşk yayinlansın olmazsa saçma kore dizileri yayımlanmasın lüütttffffeeeeennnnnn!!!!!!!

    • Nesi kotu kore dizilerinin izledinmiki konusuyosun suan senin izledigin butun turk dizileri kore dizilerinden alinti tamammi

      • Aynn tüm türk diziler kore’den alıntı mesela seviyor sevmiyor sonra çilek kokusu ve daha sayamadığımız bir sürü dizi ve siz Kore dizilerini izlemeden yorum yapıyosunuz izleseniz anlarsınız Kore dizilerinin ne kadar güzel olduğunu

    • Lllllllüüüüüüttttttfffffffffeeeeeennnnnnnnnnn hind dizileri bitmesinnnnnnnn

  2. Ama hanı bır garıp ask tekrar oynıycaktı olmadı ama arnavın ya da arkeyın baska dızılerı oynasın ya nolurrr…. Gunde 2 hınt dızısı oynuyo barı bırı hınt bırı kore olsun ya hınt dızısı olmazsa olmaz ama

  3. O zaman kore dizilerinde daha çok yakınlaşmali sahneler olduğu için sürekli kesilecek ve izlediğinizden bi şey anlamayacağız

  4. bu ne ya ne kore dizisi ya eğer arnav kusi oynamasin birdaha kanal 7acmam bile zaten eylülü bekliyorum bir garip askin terine kore dizisi oynarsa kanal 7acmam bile

  5. bu ne ya ne kore dizisi ya eğer arnav kusi oynamasin birdaha kanal 7acmam bile zaten eylülü bekliyorum bir garip askin terine kore dizisi oynarsa kanal 7acmam bile aman sacma sacma dizileri oynatiyorlar bir garip ask tekrar oynatmiyorlar olacak ismi bu

  6. Kore dizisi ne ya zaten bir garip aşkı iple çekiyorum kore ne ya tamam kabul Koreliler de yakışıklı ama onların yaptıgı bakımı biz de yapsak biz de bebek yüzlü oluruz ama Hintli erkekler candır bari kardes payı yapın biri akşam biri sabah çünkü ARNAV ve ZAİN bütün Korelilerden yakışıklı koreye gerek yok cinsellik baya var

  7. Kote dizilerinin nesi kotu hint dizilerine bin basar izledinizmiki konusuyosunuz izlemeden konusmayin zuan sizin izlediginiz butun turk dizileri kore dizilerinden alinti trt bile bi zamanlar kore dizisi yayinliyodu ve o ladar sevildiki 3 kere yayinlandiginida biliyorum ayrica kore dizilerinde acik sahneler yok asil cogu kisi yok diye izlemiyo bilip bilmeden konusmayin ve sacma sapanda demeyin biraz saygi duyun

  8. Lütfen hint dizisi olsun kore dizisindeki yakınlaşmalı sahnelerden dolayı kesilecek ne anlayacağız o zaman

    • Vallahi hint dizileri koyulmazsa Kanal 7’yi bir daha izlemem kore ne ya hint varken “HİNT DİZİSİ”

  9. biz hint dizilerini ailece izliyoruz ve çok seviyoruz eğer kore dizisi başlarsa kanal 7 i maaaaaaaesef bırakacağız

  10. Sizler hiç hint dizilerinde Sakti Arorayi gordunuzmu eminem onu gorunce hiç telleviziyonun karşsindan kalmasiniz Arnavida akiyde yolda koyar

  11. Ohhh be sonunda kore dizilerinde izleyeceğiz 🙂
    Herkez başta önyargıli davranıyor koreliler konusunda. Siz bir dizi bitirin sonra görün.

  12. hint dizilerinden vazgecilmesin bence ailecek izliyoruz ve müptelası olduk kore dizileri baslarsa herkesin dedigi gibi izleme oranı cok düşer. 🙁

  13. Saaaaaaakkkkkiiiiiiinnnnnn kkkkkooooorrrreeeee ddddiiiiizzzzziiiilllleeerrrriiii yyyyaaaayyyyiiiinnnnnlllllaaaaammmmaaaayyyyyyiiiiinnnn lllllluuuuuuuttttffffeeeennnnnn hhhhiiiinnnnttttt ddddiiiiizzzzziiiilllleeerrrriiii yyyyyyaaaaayyytyiiiiiinnnnnnnlllllaaaaaaannnnnmmmmmaaaaayyyyaaaa dddeeeeevvvvaaaammmm eeeeetttttsssssiiiiiinnnnn

  14. Ya saçmalamayın sayin Kanal 7 inanin kore dizileri olursa bugüne kadar aldiginiz reytingleri fazlasiyla kaybedersiniz hem bu arada hint dizileri bize uygun biz hint filmlerini sizin sayenizde sevdik lütfen bizi hint dizilerinden ayirmayin

  15. Ya saçmalamayın sayin Kanal 7 inanin kore dizileri olursa bugüne kadar aldiginiz reytingleri fazlasiyla kaybedersiniz hem bu arada hint dizileri bize uygun biz hint filmlerini sizin sayenizde sevdik lütfen bizi hint dizilerinden ayirmayin

  16. Ben kore hayraniyim ama bence ikiside verilmeli bir tane hint dizisi bir tanede kore dizisi yayinlasinlar sonucta hint hayranlarida var

  17. Bence bir tane hint bir tanede kore dizisi yayinlasinlar direk hint dizilerinin kaldirilip kore dizilerinin verilmesi sacma olur. Sonucta hint hayranlarida var ben kore hayraniyim fakat boyle dusunuyorum

  18. Bence siz hint dizilerini değiştirmeyin hint dizileri daha güzel neden mi çünkü onlar çok terbiyeli ama Kore hıh umarı bu mesajı olursunuz şu anda yıkılmış durumdayım ailem sadece hint dizilerine izin veriyor izlememe ama Kore dizileri çıkarsa TV açılmaz bile lütfen anlayınca okey sizi seviyorum

  19. Hic kore dizisi izlemedim fakat bildigim kadariyla en fazla 20 bolum suruyor ve bu turklerin disinin kovuguna yetmez . Ama benim yayinlanmasini istedigim hint dizileri var .

  20. No no no olamaz eğer kore dizileri baslayacaksa büyük ihtimalle ben izlemeyeceğim kore dizisini izleyelim diyenleri gerçekten hiç anlamiyorum.

  21. Kore dizileri yayınlanmasın diye önyargıda bulunuyorsunuz ama dileri oldukca güzel ve hicte dusundugunuz gibi acik sacik seyler yok bizim turk dizileri gibi ayrica ben direk hint dizilerinin kaldirilmasi taraftarida degilim iki tane hint dizisi yayinlacaklarina her gun bir hint birde kore dizisi yayinlasinlar. Ve eger bu haber dogruysa kanal 7 nin kore dizi secimleri cok yanlis blood nedir ya herkese hitap eden bir dizi degilki ne guzel aile dizileri var smile you gibi she was pretty gibi eger bu dizilerle gelirse daha cok izleyiciye hitap eder ayrica hyde jekyll dizisi kill me heal me dizisine es deger bile degil konulari ayni hastaligi isliyor ama ben hyun bin gibi bir oyuncudan böyle agir giden sacma bir dizi beklemezdim. Ki kill me heal me yi izleyenler bilir.

  22. Lutfen kore dizileri yayinlayacaksaniz biraz daha herkesin yasina hitap eden dizileri yayinlayin blood gibi ergen vampir dizisi istemiyoruz.

  23. Kore dizilerine önyargıda bulunan hint hayranlari ulan bir garip ask guzeldi sadece ne konusuyorsunuz sensiz olmaz gibi oyuncuyu oldurupte ayni oyuncuyla hikayeyi yöneten bir diziyimi konusacaz burda. Kore dizileri o kadar egiticiki dizide geclere meslek bile ogretiyorlar hicde acik saciklikta yok. Hint dizileri 10 saat bakısmayla geciyor muzikte bitmiyor

  24. Kore izleyinde biraz beyniniz gelissin. Hint dizilerinde ask var baska ne var zorla evlilik konulari kadinlarin ezikligi göze güzel geliyor. Kore her turlu konu isliyor aile is hayatı evlilikler okul hayatı her sey ayrica aski cok sirin ve masum yönünü ele aliyor bizim geleneklere cok benzer yonleri var

    • Eger kore dizileri baslarsa o korelileri alir klozetin icine sokarim benim hint dizilerimin ustune kimse toz konduramaz

  25. Ay cok kotu ya ben hind dizileri istiyoru neden boye yapiyorsunuz ya hani sirada bir garip ask geliyordu .

    • Yâaaaaaa lütfen kore diziler başlamasın hepinize yalvaririm ben aşıklara inanan RK hayranı

  26. Yaaaaaa lutfen rica ediyorum kore midir nedir başlamasın güzel hint dizileri başlasın yalvarım size kore başlamasın…. bu arada sevgilime burdan mesaj verim askim bizim hayatımızı ceksinler tam bir RK ile Madu

  27. Nnnneeee. KORE dizisimi aptalmısınız yaa ne demek hint dizileri olmayacak artık off yaa ben çok üzüldüm

  28. Hayir hint dizilerini kaldirmayin cunku hint dizileri asklariyla surukluyorlar ve cok guzel kore dizileri cok acayip oluyo nolur kaldirmayin biz hint dizileri seviyoruz ve istiyoruz

  29. Lutfen zor sevdayi koyun hintli musluman bir ailenin basindan gecen olaylari anlatiyo drama cok guzel ne olur zor sevdayi koyun coook guzel koredizisi koymayin

  30. Lutfen zor sevdayi koyun musluman bir ailenin basindan gecenleri anlatiyo hinccesine baktim fazla anlamadigim halde bayildim bence yayinlansa izlenme rekoru kirar kusi gibi kizin cok komik halleri var romantizim drama hepsi var cok guzel bence bu dizi yayinlanirsa kanal7 izlenme rekoru kirar

  31. Hint fizileri güzel bence kanal yedi bir garip aşk konusuna benzeyen diziler yayinlasin bence kore filmine gerek yok bazi yayinlayacaği filmin yabanci diye onu gogleden izledim güzel fizi onu yayinlayin lütfen

  32. Su anti yorumlarını yazanların yas aralığını cidden merak ediyorum. Biraz büyüyun ve empati kurun. Bence hem Kore dizisi hemde Hint dizisi yayınlamalılar böylelikle her iki tarafta mutlu olur tabi benciller hariç onlar asla mutlu olmayı bilmezler.

  33. Su anti yorumlarını yazanların yas aralığını cidden merak ediyorum. Biraz büyüyun ve empati kurun. Bence hem Kore dizisi hemde Hint dizisi yayınlamalılar böylelikle her iki tarafta mutlu olur tabi benciller hariç onlar asla mutlu olmayı bilmezler.

  34. Kore dizileride ne haltmış hint dizileri varken diyen geri zihniyetli insanlar… Burdan sizlere sesleniyorum. Eşit bir şekilde davranmak varken neden sadece kendi görüşünüzü insanlara bastırmak isteyip Faşist bir tavır sergilenemeniz neden ? Aynı şeyler kore dizileri icinde geçerli. Sen kore seviyorsun belki o hint seviyor. Yada sen hint seversin ona kore sever. Hint dizilerini izleyenlere de hak veriyorum bir Hint dizi sever olarak ama Hint dizileri kaldırılmayıp 2 hint dizisi yerine 1 kore bir hint olsa saha anlaşma sağlanır diye düşünüyorum. Son olarak insanların görüşleri ile dalhlga geçmeniz çok adice. Hem önyargili hemde kaba bir tavır. Umarım sizi kırmamışımdır. Okudugunuz icin teşkkürler

  35. Kore dizisi istemeyen şahıslar var o zaman hint dizileri kaldırılsın kanal 7den bu kadar basit

  36. ya bari kore dizilerinden de güzel olanları yayınlayın boys oer flowersın the heirs in heartstrigs in moorim school un dream high ın school 2015/2013ün doctors ın lets fight ghostun hello mosterın suyu mu çıktı

  37. şu kore dizilerinden nefret edenlerin de izledikleri diziler yapmacık olmasıyla beraber konuları birebir aynı ülkede yayınlanan dizilerin de bi kısmı koreden alıntı hala laf yapıyo

  38. Hayır ya sacmalamayin eger kore dizileri gelirse onlar tutmaz hint dizilerine devaaaamm noluuur

  39. Kore dizileri yayınlanacaksa bari uzun bölümlü olan aile dizilerini dublaj yapsalar. Zaten bir çok kişi kısa bölümlü dizileri çoktan izlemiştir.

  40. Ya siz ne diyosunuz aklinizimi kayb etdiniz.. Hind dizileri var ken kim kore dizisi izlerki ya bakin kore dizileri tutmaz.. En iyisi siz hind dizileri vermeye devam edin.. Kanal 7 sesleniyorum kore dizileri tutmaz ya hind dizileri iyi reting topluyor biz napicaz kore dizilerini bize hind dizileri lazim kore diyil duyun beni…. Anlasildimi

  41. bakin biz zaten birbinin aynisi senoryolu turk dizisi yani sizin deyiminizle kore dizilerinden biktik bide ustune sevilen hint dizileri kaldirip kore gelirse bikariz onumuzde izlenecek bir suru hint dizisi var noluyo da kore izleyecegiz

  42. Kore dizilerimi hayir ben kore dizileri sevmem ya nolur hind dizileri verin. Kore dizileri veirseniz kanal 7 acmam. Ya oy coklu hind dizileridir. O yuzden hind dizileri vetin

  43. The K2, Pinnochio , Moon lovers, Gu family book kesinlikle yayınlanmalı rekor üstüne rekor kırar Kanal7 Blood haricinde diğer ikisi pek güzel değil ve dizler altyazılı daha iyi oluyor ama dublaj olmak zorunda :/

  44. Kore dizisi mi kötü?? pardon ama sizin bu saçma hint dizilerinizden 999999999 kat daha kaliteli ve güzel ve davranışları türk halkına daha yakın ben hint dizileri bitince şükürler olsun diyorum annemin böyle saçma dizileri izlemesinden bıktım lütfen bir daha hint dizisi yayınlamayın

  45. Kore dizisi mi kötü?? pardon ama sizin bu saçma hint dizilerinizden 999999999 kat daha kaliteli ve güzel ve davranışları türk halkına daha yakın ben hint dizileri bitince şükürler olsun diyorum annemin böyle saçma dizileri izlemesinden bıktım lütfen bir daha hint dizisi yayınlamayın

  46. Kore dizilerinde Hint dizisi gibi saçma diziler yok yayınlarsanız Türk halkı dizi nasıl yapılır görür annem izlerken hint dizilerine bakıyorumda cidden çok saçma değilmi nasıl sevebiliyorsunuz

  47. Hint dizilerinin vakti yine ayni olsun. Sabahları hint dizilerinin tekrarlar ini göstereceklerini Kore diziler yayinlansin.herkesin istedigi olur.

  48. Evet evet evet cok iyi oluur. Inshallah yayinlarsiniz. Yakinlashma sahneleri dedinizyaaa Blood(kaan) . Onda sadece bi kere yakinlashma var. Blood dizisi 1 saat 25 bolumdur. Ayy o bash rol erkek yikiyooo. Bi de vampir. O yuzdan dizinin adi Blood. Kizida taniyorum F4 oynayan Chandidi . Kanal 7 ekibi yorumlari okuyomushsunuz tesekkurler. Cunki ben ve bi arkadash soylemishtik deneseniz diye. Yayinlayin hiiiich pishman olmsyacaksiniz.

  49. Yaa kore dizileri iyi degil diyosunuz onlarin senaryolari sacmayaaa kabul edin lutfen.
    SENSIZ OLMAZ:sanayi irani iki rol paro ile mayro
    BENIMSIN: Zeyn iki rol ikizi isimlerini hatirlamiyorum
    YB: bi rekir vivian dsenai Tam tamina uch rool
    B.G.A: bunda ne yazikki ikiz kardesh ayni ayni benzemek yok( bir insani iki uch kere oynatmiyolar)
    Deli divane: izleyip gorecegiz
    Beni yazdiklarima karshi olan varsa soylesin, yorumlara achigim…

  50. Kore ve hint
    Kill me heal mi bir adami kach kez oynatiyorlaryaaa O guzal degil. Guzel ama cook yakinlashma var. Ama o dizinin sim sigisine ashigimyaaa. Unutamiyorum onu. Oyle canavarcalari seviyorum yaa. Diziyi tavsiye ediyorum.
    Bi de hich shashirmayin uch kez yorum yapti diye.
    Bu son yorumum.)
    Saolun)))

  51. Çok rica ediyorum hint dizileri bitmesin kore dizileri hint dizileri kadar izlenmez ve hint dizileri daha güzel ve müslüman hint dizileride yayınlansın