Beni Bırakma 83. Bölüm Özeti 2 Mayıs Çarşamba Tüyoları

387 yorum
2.058

Beni Bırakma 83. Bölüm Özeti 2 Mayıs Çarşamba Fragmanı

Sevilen günlük dizi Beni Bırakma tüm heyecanıyla sürerken bu hafta büyük sürprizler izleyicileri bekliyor olacak. Özellikle Hülya’nın Esin’i bıçaklaması sonrası işler iyice çığırından çıkıyor. 2 Mayıs Çarşamba günü yaşanacaklara dair tüyoları Beni Bırakma 83. Bölüm Özeti‘nde sizler için hazırladık.

 

Beni Bırakma 2 Mayıs Çarşamba Özeti 83. Bölüm Tüyoları

Zeynep’in başına gelenler Hülya’yı derinden yaralamıştır. Ne yapacağını bilemez bir halde olan Hülya kızını için edüştüğü durumdan kurtarmak için çabalarken kontrolünü kaybetmeye başlar. Tüm bunların üzerine Esin kocasını ayarttığı düşüncesiyle Esin’den sonra Hülya içinde hain planlar yapmaktadır. Hülya’nın artık Esin’e hiç bir tahammülü kalmamıştır.

Daha fazla dayanamayan Hülya Esin’i bıçaklar. Zeynep onu durdurmaya çalışsa da başarılı olamaz ve tüm bu anlara kendi gözleriyle şahit olur. Bu durum Hülya’nın başına büyük bela açacaktır.

Bu sırada Emre olaya dahil olur. Emre’nin Hülya ve Zenep’i bu durumdan kurtarıp kurtaramayacağı merak konusudur. Esin yaşayacak mı ? Acaba Esin kendine geldiği zaman olanları hatırlayıp Hülya’dan şikayetçi olacak mıdır ? Esin’in öldüğü ile ilgili dedikodular gelse de henüz bununla ilgili kesin bir haber elimize ulaşmadı. Ulaştığında sizlerle paylaşacağız.

Benim tahminim Esin kurtulacak. Fakat olaya Emre dahil olduğu için şikayetçi olamayacak. Emre elindeki görüntüleri kullanarak Esin ile pazarlık yapacaktır. Esin’de hapse girme tehlikesiyle karşı karşıya olduğu için Emre’nin pazarlık teklifini kabul edecek ve polise Hülya ile ilgili şikayette bulunmayacak. Fakat Emre’nin de Esin’den kurtulma planı böylelikle suya düşmüş olacak. Esin sağlığına kavuştuğunda karanlık planlarına ve entrikalar çevirmeye devam edecek.

Meltem’in planını öğrenen Sıla bunu ispatlamak için harekete geçer. İntihar olayının düzmece olduğunu söylediğinde Tarık ve Seher haladan beklenmedik bir tepki alırlar. Sıla’nın doğru söylemediğini ve Meltem’e iftira attığını düşünürler. Sıla bu duruma çok üzülse de ispatlamak için çabalamaya karar verir. Kader arkadaşı olan Zeynep ve Sıla’nın bakalım ne zaman yüzleri gülecek ?

READ  Beni Bırakma 79. Bölüm Özeti 26 Nisan Perşembe Fragmanı

 

Related Post

Sosyal Medyada Paylaş Facebook Twitter Google+

Etiketler: , , , , ,
Eklenme Tarihi: 1 Mayıs 2018

Konu hakkında yorumunuzu yazın

Beni Bırakma 83. Bölüm Özeti 2 Mayıs Çarşamba Tüyoları (387 Yorum)

  1. O senin kalbinin güzelliği Aynur abisinin gülü bizde seni çok çok çok çok seviyoruz:):):);););):)’

  2. Gökhan o zaman hayallerindeki kıza gelsin bu şarkı..

    Görür görmez yeşerdi tüm umutlarım
    Henüz hazır değilse kalbin anlarım
    Yetim bir yanlnızlık içinde kor gibi keçer zaman
    Senin olmadığın her an
    Rüyalarımda özlemsin,hayallerimde nefesin.
    Bekliyor kalpim inan.
    Her mevsim bu hasretin hazin hikayesi
    Yalansız gönlüme sabır taşı,içi keder
    Masal değil,vadettiğim bir aşk efsanesi
    Neyim varsa al götür,senin için değer..

  3. Ben sizleri cok cok sevdim yaa okadar guzelsiniz ki anlatamam sizleri cok cok seviyorum :):);););❤️❤️❤️❤️❤️

  4. Ayy kiyamam sana saka saka ben bir Gokhan abicimimi sikayet edrim)))))
    Opmayabilirim demisim yaaa klavyenin hatasi olmaya bilirim diyecekdim

  5. Evet burdayym yarin saat 5 de yani bizimsaatde 7 burda opmaya bilirim biraz erkenmi yapsak mesela saat5 sizin saatde 3olurmu

  6. Yaa okadardamy zor soru verdim aleyna abla gokhan abime bak memur bey yarin seni ogretmen hanima yani patronuma sikayet edrim)))))))hahaha

  7. İnşallah Aynur abisinin gülü))) ne güzel mesleklerimiz var Vatana millete hayırlı bir iş insanları olalım diğerleri palavra))

  8. Arkadaslarim insallah hepiniz hayalinize kavusursunuz)))))ne guzel yaa ben doktar aleyna ablam avukat gokhanabim polis hayat ablam ogretmen )))))))))

  9. Senin büyük hayalin ne Aleyna??))))
    Benim hayalim bir tane aşağıda yazdım diğer hayalime kavuştum zaten bir tek o kaldı…

  10. Bende öyle düşünüyorum gökhan…
    Arkadaşlarım inşAllah hayalleriniz gerçekleşir))
    Benimde üniversteyi kazasız belasız bitirib avukat olmam)))…
    Biliyorsunuzdur hukuk okuyorum))

  11. En buyuk hayilm okulumu tamamlayip universiteye girmek doktar olacagim ben ailemin hep benimle olmasyny isterim en onemliside abime kavusmak))))))))

  12. Teşekkür ederim Aynur abisinin gülü))) sende hep böyle gulumse))
    Evet Aleyna gördüm)))

  13. Gökhan gördün mü despacito şarkısıyla dans etdiler)))

    Hmm kardeşim ne olsun..en büyük hayaliniz ne??

  14. Rica ederim))) arkadaşlarım))) siz istersiniz ben yapmaz mıyım)))
    Konumuz be olsun ben bulmakta pek iyi değilim de))))

  15. Yok kaçmadım survivor izliyorum benim sevdiğim şarkının konserine gittiler ünlüler onu izliyorum yaaa)))..

  16. İyi yapıyorsun Aynur sana helal olsun)))) hiç yüz verme onlara ))) benim kız kardeşime öyle yapsalar ben kemiklerini kırarım o çocuğun))))) keşke abine söyleseydin abin onu döverken sende eğlenirdin ne komik olur)))

  17. İyim aynurcum))günüm iyi keçdi))ben abim bkde sevgilisi 3 müz birlikde dışarıya çıkdık işte böyle))
    Sen nasılsın kuzum senin günün nasıl keçti))

  18. Ablacim abicim ben boyle seylere basimi bos bosuna ulastirmam pekii kapatalim bu konuyu aleyn abla nasilsin gunun nasil gecdi anlatsana

  19. Arkadaslar yanlis anlamayin lutfen banada hic geregi yok oyle seylerin bana ben aska hic inanman onlar sadece dizilerde olur benim aklim sadece ders calismaklikda abicim tabikide senin sizunu dinliycem senin sozuni aklima kazdim pardon aleyna abla gormemisim his geldin))))

  20. Bak aynurum güzel kardeşim sen daha 13 yaşındasın.tabi normal senden hoşlananlar olur))ama sen aşka daha çok erkensin))bebeksin daha..biraz büyü kuzum benden abla tafsiyesi))

  21. Sinifdan bir erkek benim numarami almis bana mesajlar yazar lutfen sevgili olalim felan diye bende hic dikkat etmem kendi isimli olur yorurum ama sonra oyle bisey olduki butin sinifimiz bilmis onun bana asik felan oldugunu cok kizgindim yaa dovdum oo cocugu yaa resmen delirti beni derslerdede hep bana bakar oturur bende niye bana bakiyosun lan dedim o da gozum var bakarim diye uyduruyo iste bir gun geldi ve ben onu asla sevmicegimi anladi cocuk benimde icim rahatladi yoksa ben abime soyliyvekdim cocuk sansliymis

  22. Evet aynur gökhan abin haklı..sen daha küçüksün..önce aklın fikrin derslerde olmalı..aşk senin için erken)))

  23. Aynur bence doğru yapıyorsun sen daha küçüksün ilerde zor lise üniversite seni bekleyecek ve okulu bitirdikten sonra tabi seninde sevdiğin aşık olduğun biri karşına çıkacak ama sen etrafındaki o insanlara pek güvenme olur mu abin için))) ben tecrübeli olduğum için)))

  24. Aslinda abi benim pesimde bir cok erkek var her kes benimle ask yasamak istiyo bende izin vermem sinifimizda bir cok kisi bana asik ama ben bakmam onlara kendi isimle olurum

  25. Aynur iyiki varsın))) şuan çok mutlu oldum)))) buna inanıyorum ki ilerde karşına gerçek arkadaş ve dostun olucak bende senin gibiydim kimseyle gerçek anlamda arkadaşlık kurmazdım güvenmiyordum ama karşıma o kadar iyi gerçek dostlar çıktı hiç arkamızdan konuşmayız illa kotu bir şey dese gelir yüzüne karşı söylerim sonra aramızda halledip tekrar arkadaş oluyoruz))

  26. Aynı aynı benim gibi oyuncusun)))) gülme krizine girdim şimdi))) ha ha yazık arkadaşına ayağına kapanmış resmen))

  27. Abi bizde saat 1:00 yaaa ne isi benim isim sadece siZinle sohbet etmek))))))))))ben sizin kadar iyi yurekli insanlar la arkadas olduguma cok cok mutluyum)))))

  28. Abicim aslinda benim gercek arkadasym yok ben onlara hic guvenmem onlar benim arkamdan i laf ederler((((((ben buraya geldim ve gercek arkadayn nasil biri oldugunu anladim)))))

  29. Tamam soyleeim ama hic komik dil bir arkadsymyn dogum guni partisi olacakdy bende ayyy canim arkadasym ben partine gelebipmem dedim sonra oda ayy niye gelmiyosun dedi bende koye gitmek sorunda kaldim diye uydursum aayyy abi sen onun halini bir gor seydin ayaklarym kapanacdy sonra bende kiz saka saka dedim gelirim tabikide desim ben boyle bir insanim hep rol yaparim

  30. Dur sana bir espri yapayım))
    ..
    Sabahları Adriana Lima gibi metrobüs durağına gelen o kızlar koltuk kapmaya gelince Kibariye’ye dönüşmeseler iyiler aslında)) ha ha ha

  31. zaten böyle gereksiz hikayeyi bile yazıp izliye biliyorlarmı artık herkez belasını bulsun nasıl bukadar berbat bir dizi izleniyor anlamıyorum yeni sezon a daha adaletli hikayeler yazılsın esengül aypek mehmet hayri koç aynı dizide eski rolleriyle