Menü Aç/Kapat
Beni Affet Sıla Kimdir? Burcu Oktav Kimdir? Kaç Yaşında? Sevgilisi Beni Affet 09.01.2017
Beni Affet Sıla Kimdir? Burcu Oktav Kimdir? Kaç Yaşında? Sevgilisi

Beni Affet dizisine bu hafta yeni bir oyuncu daha dahil olacak. Beni Affet dizisine bilindiği üzere son olarak Yaman karakteri ile Onur karakteri dahil olmuştu. Dizimize şimdi de Sıla isminde yeni bir karakter dahil olacak. Beni Affet  dizisinde Sıla karakterine oyuncu Burcu Oktav hayat verecek

Peki Sıla Nasıl Bir karakter?

Sıla karakteri Murat karakterinin hayatına dolayısıyla da Kozanlara dahil olacak. Bilindiği üzere Murat karakteri uzun zamandır yalnızdı dizimizde. Osman Kozanoğlu maddi olarak oldukça zor durumda. Osman Bey borçlarını kapatmak ve düze çıkmak için eski dostu Muammer Beyden yardım isteyecek. Muammer bey Osman Kozan’a borç vermesi karşılığında Murat’ın kızı Sıla ile evlenmesini isteyecek. Muammer beyin büyük kızının kocası kötü bir adam çıkmış; Muammerde Osman’a güvendiği için kızını para vererek Murat ile evlendirecek.

Beni Affet’te Sıla Murat Aşkı mı başlayacak?

Şuanda ileri ki senaryoyu bilemiyoruz; Murat Reyhan’dan sonra kimseyi istemediğini açıklayacak; ancak Osman Kozan ve Muammer Sıla ve Murat ilişkisini zorlayacak.

Burcu Oktav Kimdir?

Ankara Üniversitesi Tiyatro Bölümü Oyunculuk dalında hala eğitim görmektedir.

Burcu Oktav İnstagram adresi için [pembebuton]Tıklayınız[/pembebuton]

Burcu Oktav Sevgilisi?

Burcu Oktav’ın sevgilisi olup olmadığını bilmiyoruz.

Burcu Oktav Kaç Yaşında?

Şuanda bilmiyoruz tahminen 21 24 arasıdır.

Beni Affet Murat’ın Eski Sevgilisi Reyhan Resimleri




Yorumunuz yönetici tarafından onaylandığında yayınlanır. Lütfen küfür ve argo içeren yorumlar yapmayınız. Aksi halde yorumunuz onaylanmaz.

Cevapla

elazigli eda

Sila çok güzel dogal reyhandan bin kat daha güzel murata çok yakışıyor sıla çirkin diyen galiba kendisi dünya güzeli

Cevapla

Anonim

Gözel qizdi serialdada ele rolda veriblerki adam bunu melek sanir

    Cevapla

    Mm

    Bu ne yorumlar boyle lan.Sila cok guzel kiz bi kere makyajsiz bile melek qibi.Haa siz onun normal halini gormek isdiyosaniz Google’dan arama yapin bi Burcu Oktav yani (Sila) nasildir gercek hayatda.Bi bakinda gozunuz guzel gorsun.

Cevapla

jala

sila senden nefret ediyorum.

Cevapla

gunes

beni affet de lutfen oyle kotu yorumlar yazmayin

Cevapla

neriz

cok guzel

Cevapla

neriz

cok irenc bu kiz

Cevapla

selma

HARIKA nerde?

Cevapla

selma

beni afetde GULUM kim

Cevapla

feride

cok guzelsin sila seni beyeniyorum

Cevapla

anonim

cok cirkin olsa da cok tatli

Cevapla

nuray

melisi hic sevmiyom ama feride ve yamanı cık güzel

Cevapla

ANANONİM

CİRKİN DİEN ŞŞT SEN COKMU GUZLESİN LLLLNN??

    Cevapla

    Xəyalə

    Burada ancaq feride güzel

Cevapla

Anonim

Dizinin en güzel karekteri bence burcu hanım sila karekteri cok guzel kendisini cok basarili goruyorum allah daha iyi yerlere gelmesini nasip etsin

Cevapla

kebabcı

murata en çok kader yakışıyor

Cevapla

Yazgin

Burcu oktav (Sila)dir.

Cevapla

Anonim

Burcu oktav (Sila)dir.

Cevapla

sevinc

mence.muratinan,sila.yarasirar,murat,seni.sevirem

Cevapla

Gulnar

Ya Bu silanin gercek ismi yokmu kafayi yeyecem allah! Tutmussuz bir reyhandan olduya reyhan! Kim Bu sila

Cevapla

Gulnar

Kizlar Bu kiz reyhananda guzel!bakilmasi lazim

Cevapla

Anonim

Dizi final yapsın diyen arkadaşlar size sesleniyorum madem sıkıldınız izlemeyin madem. Almıyorsan alana da mani olma…

Cevapla

Anonim

Dizi final yapsın diyen arkadaşlar size sesleniyorum madem sıkıldınız izlemeyin madem. Almıyorsan alana da mani olma…

Cevapla

Anonim

Reyhan diziye geri doneckmi

Cevapla

fidan

Ya budumu sila Muratin sevglisi bu ne ya iyrenc reyhan donsun nolur

Cevapla

ayan.

Beni affet kemal geri donsun

    Cevapla

    Murat

    Beni affet final yapin gitikce sacmaladi bu dizi

Cevapla

ayan.

Beni affeti final yapin

Cevapla

uzeyir

sakin beni affet final yapmasin

    Cevapla

    Anonim

    murat,supersen,ask

Cevapla

Gulnar

Ya ! Kim Bu sila isimi yokmu neden aciklanmiyor?bu defa murada yakisar birini getirin

Cevapla

saniye

Bu reyhan degilmi ooo gerimi giriyor diziye

Cevapla

Anonim

Bu kız çok çirkin

    Cevapla

    Anonim

    Sen onu bir de annesine sor.Bu arada sen hangi kainatın güzeliydin..

      Cevapla

      Yakamoz

      Valla super yorum yapmissiniz agziniza saglik bu arada sila filmdeki en guzel kadin olabilir

    Cevapla

    cenk

    evet çirkin!!! fakat gözleri ve göz çevresi güzel.gülünce gülümseyince,ağlayınca kısaca duygu verince daha güzel oluyor.sesi de güzel bu ikisi kurtarıyor,etkiliyor.kusurlarını görmez oluyorsun.özellikle ankara da oturması,tiyatro kökenli olması ve de başta 10 kişilik senaryo ekibinde tanışlarının olması gibi etkenler yapım ekibi etkilemiş belli.unutmayın bir de makyaj,ışık ve çekimde yanıltabiliyor.makyajsız veya azken her şey daha açık.güzel mi değil mi?ama şu gerçek sesi ve jestler mimikleri çoğu zaman görmez yapıyor bizleri.tvde öykü karayel in 2.versiyonu ama bu daha sıcak kanlı,normal hayatta da.sevdiriyor kendini.hani türkü diyor ya güzelliğin yoktur ama sen kendini sevdirirsin.

Popüler Haberler